Nowe technologie to Twoja pasja? Lubisz programować? Wybierasz się na studia informatyczne? Dołącz do nas! 5 marca 2019 w w Targach Lublin S.A.


Rejestracja na Check IT Junior odbywa się telefonicznie pod numerem telefonu
81 466 25 12


Rejestracja na Check IT odbywa się poprzez Panel rejestracyjny

O Wydarzeniu

CHECK IT

To już szósta edycja jednego z największych wydarzeń informatycznych, skierowanego przede wszystkim do uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli informatyki. W ramach konferencji odbywa się wydarzenie dla szkół podstawowych - Check IT Junior. Zapraszamy zarówno fanów nowych technologii, jak i osoby, którym świat informatyki nie jest jeszcze do końca znany. Wspólnie odkryjemy emocjonujące oblicze IT i pokażemy, że informatyka może być nie tylko świetną zabawą, ale też i sposobem na zawodową przyszłość. Check IT organizowane jest przez Urząd Miasta Lublin w ścisłej współpracy
z informatycznymi kołami naukowymi działającymi na lubelskich uczelniach wyższych, organizacjami informatycznymi oraz specjalistami
z branży IT.


PRZYJDŹ

Dołącz do nas 5 marca w Targach Lublin S.A. Zachęcamy nauczycieli, aby zabrali ze sobą swoich uczniów, a uczniów aby zachęcili do uczestnictwa swoich nauczycieli.

SPRAWDŹ

Spróbuj swoich sił w tworzeniu gier komputerowych, programowaniu robotów i pisaniu aplikacji mobilnych. Sprawdź się w świecie softów, interfejsów i kodów.
CHECK IT!

POZNAJ

Spotkaj setki innych osób, które dzielą informatyczne pasje. Poznaj organizacje studenckie działające na lubelskich uczelniach i włącz się w ich inicjatywy. Zobacz, kto i jak zajmuje się informatyką w Lublinie.

WHY SHOULD
I CHECK IT?

  • Poznasz studentów kierunków informatycznych na lubelskich uczelniach
  • Odkryjesz praktyczne zastosowania informatyki i nowości technologiczne
  • Powiemy Ci jak zrobić karierę w branży IT
  • Stworzysz własną aplikację desktopową
  • Zaprogramujesz robota z klocków lego
  • Dowiesz się wszystkiego o druku 3D
  • Nauczysz się tricków w programach do animacji i modelowania 3D
  • Zobaczysz pokaz dronów, wyścigi robotów i wirtualny świat w Oculus Rift
  • Pobudzisz swoje kreatywne myślenie!
  • Nie zmarnujesz ani minuty!

Agenda

Sam zdecyduj w czym chcesz wziąć udział w ramach konferencji CHECK IT! Masz do wyboru wiele ciekawych prelekcji na auli, warsztatów w czterech salach oraz atrakcji w strefie gier. Dodatkowo dla Nauczycieli mamy specjalną propozycję wykładów w „Pokoju nauczycielskim”. Aula i strefa gier są otwarte dla wszystkich przez cały dzień. Na warsztaty i do „Pokoju Nauczycielskiego” wymagane są zapisy! Nie zwlekaj z decyzją, bo kto pierwszy ten lepszy!

  • 09:00 – 10:00 Robotyka - BRAK WOLNYCH MIEJSC Super IQ Centrum Nauki i Zabawy
    Nasze warsztaty robotyczne to czysta nauka w formie zabawy. Podczas zajęć zbudujemy mechaniczne konstrukcje wykorzystując uwielbiane przez dzieci klocki Lego. Do ich skonstruowania wykorzystamy wiele czujników i serwomechanizmów, dzięki którym nasz robot ożyje. Następnie za pomocą dedykowanej aplikacji dzieci zaprogramują roboty, sprawiając, że będą one mogły wykonywać zlecone im przez nas zadania. Na koniec warsztatów urządzimy małe zawody z wykorzystaniem zbudowanych przez nas robotów.
    SALA 9
  • 10:05 – 11:05 Robotyka - BRAK WOLNYCH MIEJSC Super IQ Centrum Nauki i Zabawy
    Nasze warsztaty robotyczne to czysta nauka w formie zabawy. Podczas zajęć zbudujemy mechaniczne konstrukcje wykorzystując uwielbiane przez dzieci klocki Lego. Do ich skonstruowania wykorzystamy wiele czujników i serwomechanizmów, dzięki którym nasz robot ożyje. Następnie za pomocą dedykowanej aplikacji dzieci zaprogramują roboty, sprawiając, że będą one mogły wykonywać zlecone im przez nas zadania. Na koniec warsztatów urządzimy małe zawody z wykorzystaniem zbudowanych przez nas robotów.
    SALA 9
  • 09:00 – 11:00 Programowanie i robotyka - Lego Mindstorm - BRAK WOLNYCH MIEJSC Kamil Senczyk
    Nasze kursy „ Robotyki i programowania” są szansą dla dziecka, które interesuje się techniką. Będzie mogło rozwijać swój talent, pracując w dwuosobowych zespołach. Do jego dyspozycji będą klocki konstrukcyjne i laptop z oprogramowaniem i instrukcją. Pod kierunkiem trenera Twoje dzieckoodniesie swój konstrukcyjny sukces. Dlaczego z nami? Korzystając z naszych kilkunastoletnich doświadczeń w edukacji dziecistworzyliśmy formułę zajęć z robotyki inną niż wszystkie. Nasze kursy robotyki obejmują równieżćwiczenia z zakresu efektywnych rytuałów uczenia się. Dzieci nie tylko budują i programują roboty ale również ćwiczą m.in. koncentrację, uczą się jak się zrelaksować przed nauką. Dużą wagę przykładamy do integracji w grupie. Poprzez specjalnie skonstruowane gry i zabawy, przekazujemy dziecku pasję do uczenia się. Prowadzimy kurs w sposóbbarwny i różnorodny. Tak prowadzone zajęcia gwarantują dziecku niezwykłe przeżycia, zachęcają do nauki i rozwijają pasje.
    SALA 7
  • 09:00 – 10:00 Programowanie w Scratch - BRAK WOLNYCH MIEJSC Matplaneta
    Matplaneta to miejsce gdzie wyobraźnia dzieci spotyka się z doświadczeniem nauczycieli i metodologią rozwijającą umiejętności w zakresie nauk ścisłych – matematyka i programowanie komputerowe. Uczymy sztuki skutecznej komunikacji z komputerem, tworzenia własnych aplikacji i gier. Komunikacja z komputerem uczy skrajnej logiki, komputer nie wykona żadnej czynności, dopóki mu bardzo dokładnie i logicznie nie wytłumaczymy , o co nam chodzi i do tego w języku zrozumiałym dla niego. Dzieci tworzą własne autorskie programy, w czym je wspomagamy merytorycznie. Matplaneta to nauka i zabawa oparta o Matematykę!
    SALA 8
  • 10:05 – 11:05 Programowanie w Scratch - BRAK WOLNYCH MIEJSC Matplaneta
    Matplaneta to miejsce gdzie wyobraźnia dzieci spotyka się z doświadczeniem nauczycieli i metodologią rozwijającą umiejętności w zakresie nauk ścisłych – matematyka i programowanie komputerowe. Uczymy sztuki skutecznej komunikacji z komputerem, tworzenia własnych aplikacji i gier. Komunikacja z komputerem uczy skrajnej logiki, komputer nie wykona żadnej czynności, dopóki mu bardzo dokładnie i logicznie nie wytłumaczymy , o co nam chodzi i do tego w języku zrozumiałym dla niego. Dzieci tworzą własne autorskie programy, w czym je wspomagamy merytorycznie. Matplaneta to nauka i zabawa oparta o Matematykę!
    SALA 8
  • 11:15 – 12:15 Unity - BRAK WOLNYCH MIEJSC Sebastian Piłat
    Każdy będąc dzieckiem uciekał czasem w świat swojej wyobraźni. Dziś możemy sprawić, że ten świat stanie się bardziej realny niż kiedykolwiek. Z pomocą przychodzi nam Unity. Czym jest Unity? To mało ważne, najważniejsze jest to, że za jego pomocą nasza wyobraźnia stanie się rzeczywistością. Podczas pokazów wspólnie stworzymy krótką grę, w której każdy będzie mógł dorzucić swój pomysł na to co zrobić, aby była ona ciekawsza. Podniebny lot odrzutowcem, mini piłka nożna, a może poszukiwanie skarbu? Wy macie pomysły, a ja pomogę im pojawić się na ekranie. Razem na pewno stworzymy coś świetnego.
    SALA 9
  • 12:20 – 13:15 Druk 3D - BRAK WOLNYCH MIEJSC Sebastian Piłat
    Możliwość stworzenia wszystkiego o czym się zamarzy wydaje się ciekawa prawda? Co by było gdyby istniała plastelina z której można lepić przedmioty które przetrwają wiele lat, nie zgniotą się, nie rozpadną, a do tego będą od samego początku wykonane przez nas samych? Zapraszam na pokazy technologii druku trójwymiarowego dedykowane dla najmłodszych uczestników konferencji. Zamiast nudnych opisów i parametrów pobawimy się trochę możliwościami naszej drukarki, znajdziemy wspólnie odpowiedź na ciekawe pytania, a także przekonamy się czy prawdą jest to, co się o takich maszynach mówi.
    SALA 9
  • 11:15 – 12:15 Robotyka LEGO WeDo - BRAK WOLNYCH MIEJSC Lubelski Park Naukowo Technologiczny
    Samodzielne budowanie robotów z Lego to tylko pierwsza z przygód, które czekają na uczestników zajęć z Lego WeDo. Następnym krokiem będzie wprawienie robotów w ruch! Mali programiści wyposażają je w silniki oraz sensory. Następnie, pracując w grupach, zaprogramują działanie swoich urządzeń. Dzieci zmienią się w projektantów i programistów, co pozwoli im poznać podstawy kodowania, automatyki, logicznego myślenia, techniki, matematyki oraz pracy zespołowej. Zajęcia zainspirują uczestników do świadomego wykorzystywania nowoczesnych technologii i tworzenia własnych narzędzi, potrzebnych w codziennym życiu. Warsztaty przeprowadzi instruktor Akademii Młodego Inżyniera w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym, mgr Agnieszka Antolak.
    SALA 10
  • 12:20 – 13:15 Robotyka LEGO WeDo - BRAK WOLNYCH MIEJSC Lubelski Park Naukowo Technologiczny
    Samodzielne budowanie robotów z Lego to tylko pierwsza z przygód, które czekają na uczestników zajęć z Lego WeDo. Następnym krokiem będzie wprawienie robotów w ruch! Mali programiści wyposażają je w silniki oraz sensory. Następnie, pracując w grupach, zaprogramują działanie swoich urządzeń. Dzieci zmienią się w projektantów i programistów, co pozwoli im poznać podstawy kodowania, automatyki, logicznego myślenia, techniki, matematyki oraz pracy zespołowej. Zajęcia zainspirują uczestników do świadomego wykorzystywania nowoczesnych technologii i tworzenia własnych narzędzi, potrzebnych w codziennym życiu. Warsztaty przeprowadzi instruktor Akademii Młodego Inżyniera w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym, mgr Agnieszka Antolak.
    SALA 10
  • 11:20 – 13:15 Programowanie w Python dla małego i dużego - BRAK WOLNYCH MIEJSC PixBlocks
    Programowanie w Pythonie z wykorzystaniem aplikacji PixBlocks, pomaga w przystępny sposób zrozumieć mechanizmy funkcjonujące w programowaniu. Uczestnik na warsztatach pozna urządzenie oraz środowisko, w którym będzie mógł samodzielnie wykonywać ćwiczenia w domu. Sugerowany przedział wiekowy: 9-12 lat. warsztatach pozna urządzenie oraz środowisko, w którym będzie mógł samodzielnie wykonywać ćwiczenia w domu. Sugerowany przedział wiekowy: 9-12 lat.
    SALA 8

Prelegenci

Mateusz Kozłowski

Prezes Zarządu Venture Capital Development Mateusz jest przedsiębiorcą, który jest aktywnym członkiem rynku startupowego od 2013r. Swoją karierę zaczynał jako programista oraz project manager w firmach technologicznych. Po zdobyciu doświadczenia, rozpoczął tworzenie technologicznych startupów takich jak inteligentny asystent do zarządzania projektami czy system zarządzania płatnościami bezdotykowymi w restauracjach. Mateusz w ciągu ostatnich dwóch lat przeszedł na złą stronę mocy, gdzie kieruje działaniami sieci aniołów biznesu oraz jest menadżerem inwestycyjnym w jednym z funduszy.

Sławomir Sobótka

(Bottega IT Solutions) - Informatyką interesuje się od czasów szkoły podstawowej kiedy to przeszedł pierwszą i drugą część Mortal Kombat każdą postacią na najwyższym poziomie trudności. Absolwent informatyki UMCS, w swojej karierze zajmował się projektowaniem i implementacją systemów na platformie Java. Obecnie jest właścicielem firmy szkoleniowo-doradczej zrzeszającej kilkudziesięciu ekspertów specjalizujących się w projektowaniu, architekturze i optymalizacji systemów informatycznych klasy enterprise. W wolnych chwilach rozpieszcza córkę i poniewiera silnik.

Sebastian Piłat

Sebastian Piłat – absolwent Politechniki Lubelskiej, od najmłodszych lat zafascynowany komputerami i nowymi technologiami. Za czasów studenckich prezes koła naukowego pracującego między innymi przy zagadnieniu druku 3D. Zawodowo pracuje jako Specjalista Działu Technicznego w branży IT, jednak jego hobby to bardziej multimedialna strona życia. Pasjonuje się fotografią i literaturą, lubi podróżować i zawsze skosztuje lokalnych przysmaków.

Piotr Wernio

Absolwent Politechniki Lubelskiej, dawniej aktywnie uczestniczący w życiu swojego Wydziału. Na co dzień administrator i DevOps na platformach Salesforce. Pasjonat gier i esportu. Zafascynowany możliwościami jakie stawia przed światem technologia stereolitografii i innych form druku addytywnego. Wciąż szuka wolnego czasu aby móc rozwijać swoją pasję kodzenia.

Rafał Garbacz

Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatycznych i Innowacyjnych Technologii – SIIT Członek zespołu R&D w jednej z lubelskich firm. Mówi o sobie, że jest gadżeciarzem, pasjonuje się nowymi technologiami, które pomagają mu w codziennym życiu. W wolnym czasie prowadzi bloga, zajmuje się kręceniem i obróbką filmów.

Kamil Tustanowski

W mobile’u zaczynałem jako androidowiec aby ostatecznie znaleźć bezpieczną przystań w obozie nadgryzionego jabłka. Pracowałem przy wielu aplikacjach z branży medycznej, artystycznej, rozrywkowej czy finansowej. Przez kilka lat szlifowałem wiedzę i umiejętności pracując w Warszawie. Współpracowałem między innymi z takimi firmami jak Roche, PayU, Allegro. Uwielbiam pracować z nowymi technologiami, szukać nowych rozwiązań i przełamywać granice. Ale nie mniej czasu poświęcam na rozwój osobisty, rozwijanie warsztatu i poszerzanie wiedzy.

Katarzyna Korulczyk

Studentka Politechniki Lubelskiej na kierunkach edukacja techniczno-informatyczna oraz zarządzanie i inżynieria produkcji. Członkini wielu kół naukowych. Współautorka rozdziału w monografii pokonferencyjnej oraz znaku towarowego zgłoszonego do Urzędu Patentowego RP. Jej zainteresowania skupiają się wokół dziedziny przetwórstwa tworzyw polimerowych, kształcenia oraz pracą w środowisku graficznym.

Magdalena Paśnikowska-Łukaszuk

Z zamiłowania fotograf i grafik, w wolnym czasie odkrywa tajniki ukulele. Na co dzień jest Asystentem w Politechnice Lubelskiej. Podczas wydarzenia poprowadzi warsztaty Podstawy modelowania 3D.

Żaneta Kawalec

Studentka Politechniki Lubelskiej kierunków edukacja techniczno-informatyczna oraz inżynieria bezpieczeństwa. Przewodnicząca koła naukowego AnimGraf oraz wiceprzewodnicząca koła TeamWeb. Aktywnie działa w wolontariacie studenckim. Interesuje się projektowaniem graficzny oraz samorozwojem. Prywatnie kocha góry, podróże i dobrą kuchnie.

Hubert Szymon Okoń

Student na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, członek Studenckiego Koła Robotyki i Astronautyki UMCS, zwolennik automatyzacji i optymalizacji czynności szeroko związanych z informatyką, wierny pasjonat i miłośnik awiacji .

Adrian Szokaluk

Student informatyki, absolwent technikum informatycznego. Hobbystycznie interesuję się szeroko pojętą astronomią oraz IT.

Mateusz Dudek

Informatyką interesuję się od czasów liceum, kiedy to zacząłem swoją przygodę ze studenckimi kołami naukowymi. Na co dzień zajmuję się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań opartych o chmurę Microsoft Azure oraz studiuję informatykę.

Łukasz Cholewa

Programista, trener programowania, student V roku informatyki na Politechnice Lubelskiej. Od niespełna trzech lat pracuje nad rozwiązaniami bilingowymi dla światowych dostawców usług telekomunikacyjnych. Związany z kołem naukowym Pentagon Cafe, do niedawna jako przewodniczący sekcji programowania. Pasjonat kina surrealistycznego i muzyki synthwave. W wolnym czasie gra na pianinie i bawi się elektroniką.

Monika Flis

Studentka V roku Politechniki Lubelskiej, z szerokimi zainteresowaniami w dziedzinie informatyki oraz techniki. W pracy zajmuje się migracją danych w oparciu o platformę SharePoint, a na uczelni modelowaniem 3D połączonym z technologią druku addytywnego. Wolny czas spędza nad grafiką komputerową, dobrą kawą i planszówkami.

Ola Miszkowicz

Studentka V roku Politechniki Lubelskiej, która uwielbia kryminały i marnotractwo czasu nad twórczością Blizzarda. W przyszłości chciałaby zamieniać kofeinę w kod oraz tworzyć proste rozwiązania dla aplikacji mobilnych.

Emilian Wojdat

Student Geoinformatyki III roku na Uniwersytecie Marii Curii-Skłodowskiej , członek Studenckiego Koła Naukowego GeoIT. Fan skaningu laserowego oraz technologii TLS. W wolnym czasie interesuje się twórczością pana Bartosza Walaszka oraz różnego rodzaju sportami- takimi jak piłka nożna, skoki narciarskie, snooker.

Jakub Pastuszuk

Cyber Security Freelancer silnie związany z bezpieczeństwem technologii opartych o WEB/HTTP. Read Teamer - Zajmuje się rekonesansem ofensywnym, wykrywaniem podatności, przeprowadzaniem ataków na infrastrukturę a także tworzeniem opracowań z zakresu Vulnerability Assessment . Microsoft Startup Influencer, certyfikowany jako Comptia Security+, zaangażowany między innymi w badania Security R&D na Uniwersytecie Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie

Aleksandra Ogonowska

Studentka III roku Geoinformatyki na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, były vice prezes Studenckiego Koła naukowego Geoinformatyków GeoIT. W wolnym czasie tworzy i prowadzi warsztaty w szkołach związane z szeroko pojętym GISem. Jej pasją jest czytanie książek Stephena Kinga, chodzenie do teatru i robienie sushi.

Kamil Senczyk

Student 5 roku Edukacja Techniczno-Informatyczna. Tworzę i prowadzę kursy robotyki i programowania. W wolnej chwili gram na puzonie i jeżdżę na łyżwach.

Daria Agata Soszyńska

Studentka III roku geoinformatyki na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Przez dwa lata prezes Studenckiego Koła Naukowego GeoIT. Zajmuje się Systemem Informacji Geograficznej (GIS), analizą przestrzenną, modelowaniem oraz teledetekcją i fotogrametrią. Prywatnie uwielbia jazdę konną.

Jan Grochowski

Szef lubelskiego studia Black Eye Games, odpowiedzialnego za Gloria Victis – jedną z największych i najbardziej ambitnych niezależnych gier MMORPG. Postawienie na średniowieczny świat bez magii, wymagający system walki i epickie bitwy między graczami w otwartym świecie okazały się strzałem w dziesiątkę: sprzedaż gry ostatnio przekroczyła 200 000 sztuk. Na swoim koncie ma współpracę przy blisko 50 grach. Obecnie w biurze, oprócz wypełniania papierkowej roboty związanej z fotelem prezesa, pełni funkcję producenta, programisty a także piwowara, pizzaiolo i kierownika akwarium.

Jakub Rusek

Student informatyki na Politechnice Lubelskiej, pasjonat informatyki, gier, dobrych seriali i filmów.

Marcin Wieczorek

Student drugiego roku na kierunku Informatyka. Bierze aktywny udział w życiu naukowym Uczelni. Przewodniczący Studenckiego Koła Naukowego Informatyki UMCS. Jego zainteresowania skupiają się na szeroko pojętym programowaniu niskopoziomowym. Ponadto zajmuje się administracją systemami oraz oprogramowaniem serwerowym. W wolnych chwilach miłośnik starego kina, wędrówki górskiej i muzyki.

Piotr Dura

Magister Inżynier Elektrotechniki. Doświadczenie w zawodzie zdobywał u globalnego producenta automatyki budynkowej oraz największego na świecie dystrybutora komponentów elektronicznych. Ukończył podyplomowe studia MBA. Poza doświadczeniem technicznym w ostatnich latach zdobywał również umiejętności miękkie przy prowadzeniu szkoleń technicznych oraz handlowych dla inżynierów z całej Europy.

Anna Osik

Karierę swoją zaczęła od sztuki, poprzez "plastyk" i edukację artystyczną po liczne festiwale animacji niezależnej. Myślenie wizualne pomogło jej w sprzymierzeniu się również z naukami ścisłymi, co poprzez informatykę doprowadziło do pracy jako programistka języka C++. Zaangażowanie w działania fundacji (Fundusz Białystok Ojcu Świętemu i Lublin GameDev) oraz praktyki edukacji artystycznej dały Ani wiele okazji do rozwoju w pracy z młodzieżą, a obecnie studentami technik cyfrowych w animacji kultury, którym pomaga zgłębić zasady programowania w języku Python.

Sylwester Osik

Sylwester jest Level designerem i programistą gier niezależnych w jednym. Profesjonalnie w branży od 4 lat. Absolwent Informatyki na UMCS w Lublinie. Jeden z założycieli fundacji Lublin GameDev. Level designer w Ice Code Games. Miłośnik gier Indie, dużego fiata i ogólnie starej motoryzacji, co przejawia w swoim projekcie po godzinach, neonowej ścigałce Electro Ride.

Jakub Szumowski

Konstruktor elektronik w Netrix S.A. Projektuje tomografy i sensory przemysłowe. Absolwent Politechniki Lubelskiej i Politechniki Warszawskiej. Ojciec dwójki dzieci i fan marki Lexus.

Oliwia Wójtowicz

Inspektor w Wydziale Strategii i Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Lublin. Koordynator konferencji CHECK IT oraz programu Lubelska Wyżyna IT. Na co dzień zajmuje się integracją lubelskiego ekosystemu informatycznego i współpracą ze środowiskiem naukowym i biznesowym. Podczas konferencji, z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i pomoże w każdej sytuacji podczas eventu :-).

Maciej Zaporowski

Kierownik referatu ds. współpracy ze środowiskiem naukowym w Wydziale Strategii i Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Lublin. Jest skrzynką kontaktową dla uczelni, studentów i organizacji studenckich. W wolnym czasie trenuje karate kyokushin, gra na gitarze elektrycznej i patrzy przez teleskop. W lecie biega “Dychy do maratonu” i pływa na windsurfingu, w zimie jeździ na łyżwach i snwoboardzie.

Mateusz Górka

Pedagog, Nauczyciel Programowania,doświadczenie w edukacji Przedszkolnej oraz Wczesnoszkolnej z nowoczesnymi narzędziami takimi jak Robot Photon czy Pixblocks.

Marek Melaniuk

Właściciel agencji +Brand. Członek zarządu Fundacji Polska Marka. Trener grafiki komputerowej. Absolwent University of Salford w Manchester (UK) Design Management for the Creative Industries, oraz Polsko­-Japońskiej Wyższej Szkoly Technik Komputerowych na kierunku Nowe Media.

Diana Ciszewska

Filozof, pedagog, nauczyciel fizyki oraz języka angielskiego, aktualnie pracuje w Wydziale Strategii i Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Lublin jako specjalista ds. relacji z biznesem. Koordynator projektu Regional Creative Industry Aliance w Polsce. Zajmuje się budowaniem systemu wsparcia przemysłów kreatywnych w Lublinie. Zakochana w podróżach, państwach i narodach świata. Japonofil. W wolnym czasie tańczy, uprawia jogę, a w porze letniej jeździ na rowerze tandemowym.

Maciek Prostak

Studentem na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, aktywnie udziela się w Studenckim Kole Robotyki i Astronautyki. Zajmuje się analizą obrazu i hobbistycznie gra w zespole rockowym jako perkusista.

Norbert Ozga

Student na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, członek Studenckiego Koła Robotyki i Astronautyki UMCS, interesuje się data science, programowaniem grafiki i robotyką. Pasjonat podróżowania, motoryzacji i szeroko pojętej awiacji.

Organizator

Partnerzy Strategiczni

Partnerzy Akademiccy

Sponsorzy

Patronaty Honorowe

Patronaty Medialne

Kontakt

Organizator

Urząd Miasta Lublin
Wydział Strategii i Przedsiębiorczości
plac Litewski 1
20-080 Lublin

81 466 25 12

lwit@lublin.eu

LubelskaWyzynaIT

Lokalizacja

Adres

Targi Lublin S.A. usytuowane są przy ulicy Dworcowej 11, w pobliżu centrum miasta.

Kilka przydatnych informacji:

- Wejście dla pieszych możliwe jest z dwóch stron: od ulicy Dworcowej i od ulicy Piłsudskiego (bramka otwarta jest tylko w trakcie trwania wydarzenia);
- Dla wszystkich uczestników zapewniony jest duży i bezpłatny parking;
- Wjazd samochodem/autokarem na teren Targów Lublin możliwy jest wyłącznie od ul. Dworcowej;
- W obrębie targów Lublin zamknięte są ulice: Aleje Zygmuntowskie i ul. Fabryczna







Dojazd komunikacją miejską:

Wejście dla pieszych możliwe jest z dwóch stron: od ulicy Dworcowej i od ulicy Piłsudskiego (bramka otwarta jest tylko w trakcie trwania wydarzeń)

Lista przystanków:

  • od al. Piłsudskiego -Przystanek Targi Lublin 01, Targi Lublin 02 - linie autobusowe - 020, 030, 151, 152, 154, 155

  • od ul. Lubelskiego Lipca - Przystanek Targi Lublin 03 – linie autobusowe 001, 013, 030, 034, 045, 161, przystanek Targi Lublin 04 - linie autobusowe 001, 006, 013

  • od ul. Plac Dworcowy - Przystanek Dworzec Gł. PKP 01 - linie autobusowe - 001, 013, 045, 161, przystanek Dworzec Gł. PKP 02 - linie autobusowe - 001, 013, 030, 034, 045, 161

Konkurs


Chcesz mieć jeden z warsztatów tegorocznej edycji Check IT u siebie w szkole?
Chcesz mieć wkład w promocję konferencji?


Jeżeli odpowiedź brzmi TAK to mamy dla Ciebie super wiadomość!

Specjalnie na tą okazje organizujemy konkurs na #hashtag reklamujący tegoroczną edycję Check IT! W nagrodę, autor zwycięskiego #hashtagu będzie miał możliwość wyboru jednego z warsztatów który zostanie zrealizowany u niego w szkole!

Co należy zrobić aby wygrać?

Prześlij maila na adres lwit@lublin.eu z propozycją #hashtagu, który według Ciebie najlepiej będzie reklamował konferencję, nie będzie miał więcej niż 16 znaków oraz będzie spełniał wszystkie wymagania. Na Twoje zgłoszenie czekamy do 06.02.2019 r. do godziny 20:00!

5 najlepszych #hashtagów zakwalifikuje się do drugiego etapu - głosowania w wydarzeniu Check IT 2019 na Facebooku.

Dołącz do wydarzenia Check IT 2019 oraz polub fanpage Lubelska Wyżyna IT aby poznać szczegóły!

Oto Regulamin Konkursu koniecznie się z nim zapoznaj!